Categories
Diari d'Alcoi

Diari d’Alcoi. Capítol 1. ¡Falten 10 dies!

Tot just en aquest moment, falten exactament deu dies perquè arribi al pavelló Francisco Laporta d’Alcoi. Amb aquest missatge, i dins la meva línia de donar bombo a les coses, començo una sèrie que espero que tingui continuitat a diari durant les properes dues setmanes. És el ja mencionat “DIARI D’ALCOI“!! [Ara, si això fos ràdio, sonaria FX APLAUDIMENTS, o APLAUSUS, a ràdio Cornellantilla].

Igual que en el seu dia a Portugal, em fa molta il·lusió i tinc moltes ganes d’anar a la Copa del rei d’hoquei. Se me’n fot que es digui del rei, perquè el molt ____ no hi serà!! És curiós que es foten a dedicar copes a la familia reial, al pare al fill i a la mare que els va matricular a tots, i només assisteixen a la final de la de futbol, i para de comptar. Quina colla de desagraïts! Buenu, en tot cas, els periodistes sí que ho agraïm, espero. Així ens evitem haver de donar 15.009 dades personals i que ens remenin de dalt a baix, la bossa, etc… Només he estat un cop a un acte d’un borbó, i ja n’hi va haver prou. Els molt idiotes, foten a tota la premsa anxovada contra un lloc on hi sortia l’aire calent… Buf!!!

M’he desmarxat del tema. Bé, el que deia, que fins el dia 5 de març durarà aquest capítol del blog. Bona notícia, perquè el mantindré (deixem-ho en: intentaré mantenir) actualitzat a diari, que al cap i a la fi un blog és perquè es renovi constantment. Durant els dies previs, ja buscaré temes per comentar (en tinc), i el cap de setmana tiraré algun tema de recurs, com els de la revista de l’Ateneu!!!

LA IMATGE DEL DIA

A cada capítol intentaré posar una imatge, sobretot quan hi sigui. Aniré en plan guiri, jeje.

Avui, per començar, situo Alcoi sobre el mapa. Ja ho veieu, la principal referència és la Costa Blanca. Blanquejar i Zaplana podrien ser dos dels tags que ho definirien bé.

Situació d'Alcoi